13.8.2013

ATTACK OF THE ANTS

Nyt on kolmas päivä puolessavälissä perheessä ja voi että mulla on kivaa! Ellei lasketa mukaan heti ekana päivänä palamista ja melkein muurahaisten lounaaksi joutumista. Taisin astua oikein kunnolla johonkin pesään ja kävivät heti kimppuun. Hostvanhemmat vaan katsoivat, kun hypin ympäriinsä  ja melkein hyppäsin kameroineni altaaseen :-D Jalat on nyt täynnä nokkosenpistosten näköisiä patteja. Hyvä alku!

Ekana iltana käytiin syömässä päivällistä vanhempien lempiravintolassa (ei kuvissa :-D) mukana vanhemmat, siskontyttö ja tuttava pariskunta. Ruoka oli mielettömän hyvää, mutta täytyin melkein alussa saaduilla leivillä ja söin vain puolet joka ruokalajista, jopa jälkkäristä! 

Eilen oltiin enimmäkseen altaalla momin siskon ja hänen lastensa kanssa. Oli tosiaan hauskaa, kunnes muurahaiset löysivät syötävää. Nappailin kuvia sieltä täältä, mutta en viitsi laittaa kuvia eiliseltä, koska suurin osa on tosiaan ihmisistä enkä tiedä vielä ovatko he OK niiden julkaisemisessa :-)

Tänään sitten aluevastaava tuli vierailulle, juteltiin tunnin verran niitä näitä (oon hänen eka pohjoismaalainen oppilas). Käytiin myös dadin kanssa vähän asioilla, kuten hakemassa mulle avain ja sain valita millaisen haluan. Että oli vaikeeta, mutta mulla on nyt söpö Nalle Puh avain :-) Käytiin myös katsomassa We're The Millers-elokuva, oli kyllä hauska!

Siinä se taisi olla, hengissä oon vielä mutta oon tykännyt  ihan mielettömästi! Äiskä ja iskä ei tarvii panikoida ;-) Huomenna Vegasiin!

5 kommenttia:

  1. Voi että oon kade! :D
    Sano terveisiä sinne suomesta, täällä sataa :/

    VastaaPoista
  2. Aaa vähä ois siistii päästä Vegasiin! <3 Tulee ihan kaamee lähtökuume kun lukee näitä jo lähteneiden vaihtareiden blogeja.

    Onnee ja tosi kivalta kuulostaa sun vaihtovuosi ainaki tähän mennessä :)

    http://oh-america.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Hahahaa! :D Voi sua... Sut jo suurin piirtei pitäis hakee kotii, ku joudut siel syötäväks! Nalle puh :))
    Pidä hauskaa pölö siel Vegasis :) Ja tiedoks et mul on blogi.. ;)

    VastaaPoista
  4. Oi että kuulostaa kivalta miten sul siel tähän asti menny! ja kuin kauan ootte vegasissa?:)

    VastaaPoista
  5. sun blogi vaikuttaa ihanalta! jään seuraa :)

    http://saltsugarandstyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista

LOVE YOU ♥