14.4.2014

HAPPIEST 5K

Koulu tekee kyllä hyvää työtä, jos tarkoitus on pitää mut poissa Bloggerista. Ehkä mä teen hyvää työtä procrastinoinnissa; kaikki tehdään kieli keskellä suuta takki auki mielellä yön pikkutunneilla. Sitten kun aikaa taas riittäisi, oon silmät ristissä jo kuudelta, ei tarpeeksi energiaa edes hengittämiseen. Amerikkakoulut on ihan tuskaa tän työmäärän takia, Suomessa ei tehdä näin sitten mitenkään!

Tosiaan eilen (lauantai) osallistuin Värijuoksuun, eli The Color Runiin. Toimin joukkueen kapteenina, yritin koota ryhmää kokoon ja kaikenlaista järjestelyä. Olin siis järjestäjä, se järjestäjä joka stressaa kaikista pienimmistäkin asioista ja repi hiuksia päästä juoksun lähestyessä.

Herätys soi tasan 4.48am, DART lähti asemalta 5.58, odotin paikanpäällä 7.20 asti ensimmäisiä saapujia ja pikkuhiljaa alkoi mun joukkue olla kasassa. Aloitimme juoksemaan olisiko 8.20 tienoilla, joten siinä järjestelyssä meni aikaa ja osaatte varmaan kuvitella kuinka paljon tuli puhuttua puhelimessa ennen tuota!

Joukkue siis koostui siis 24:stä AFS:läisestä. 20 siitä oli vaihtareita ympäri maailmaa! Eli koko jutun idea on juosta 5km, missä tasasin välimatkoin on väripisteet - keltainen, pinkki, sininen ja viimeisenä liila. Väripisteillä vapaaehtoiset heittävät sua väripulverilla (joka oikeasti menee joka ikiseen kolkkaan sun kropassa, ihan vain tiedoksi tässä vaiheessa tarinaa), ja sitten yrität saada itseesi mahdollisimman paljon väriä! Mä ja Kajsa, vaihtari Tanskasta oltiin ainoot, jotka oikeasti juoksivat koko matkan ja meillä meni vaan 40 minuuttia siinä hässäkässä. Täytyy myöntää monta kertaa kävi mielessä vaan jäädä makaamaan  asfalttia ja luovuttaa. Etenkin viimeiset 500m oli ihan hirveetä, loivaa ylämäkeä koko matkan. Kajsa kannusti ja käski mun ajatella kuinka hyvää se tekee sun takapuolelle. Tämä Neiti Näpsä selitti ettei mun takapuoli tykännyt siitä, tekee sitten kuinka hyvän treenin. Toi 5km on kyllä mun yksi ylpeydenaihe, koska mähän en minkäänlaista urheilua harrasta vaikka haluisin!

Eli juoksu meni hyvin, tänään kyllä fiilikset ei oo hirveen korkeella, koska hengittäminenkin sattuu - niin jumissa :-D. Sää oli ihan mielettömän hyvä juoksemiseen ja oon niin onnellinen, että kaikki suttaantui hyvin ja kaikilla oli hauskaa! En oikeasti edes tajua kuinka paljon mä noita ihmisiä rakastankaan. Ne jotka mua seurailee Instassa tai Twitterissä onkin nähnyt vähän esimakua mun lauantaisesta seikkaulusta, laitoin kaksi postauksen loppuun. Siinä päivän mittaan olin vielä syömässä vaihtareiden kanssa, autoin host-äidin siskoa kuvauksissa ja otti myös mun hehkeydestäni myös kuvia. Kuvausten jälkeen suunnattiin ottamaan hänen tytön prom-kuvia ja nukkumaan pääsin sitten oltuani 20h hereillä :-D. Sitä ennen hinkkasin itseäni puhtaaksi yli tunnin. Vieläkin löytyy väriä ties mistä. Mutta hei nauttikaa tuosta hirmuisesta kuvamäärästä ja hyvää yötä.

2 kommenttia:

  1. Moikka! Löysin sun blogin ihan vasta, enkä löytäny mistään tietoo et missä koulussa oot siellä? :-) mulla on sellanen tilanne et oon lähdössä vaihtoon nyt elokuussa ja vähän aikaan sit sain tietää että määränpää on texas ja plano! :-) mun koulu on plano east high school! oisko sulla antaa mitään vinkkejä kun varmaan jotain kyseisestä paikasta tiedät. millanen ilmasto siellä on? entä millanen paikka plano muuten on? onks hyvät shoppailumahdollisuudet? ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei muitakin saattaa kiinnostaa tää, niin jos vaikka väsään teille tän päivän aikana postauksen mun koulusta? Hassua etten oo hirveesti puhunut siitä! :-D Tuu kurkkimaan huomenna, tai sitten myöhään tänään aikaeron takia ;-)

      Poista

LOVE YOU ♥